Stále používám první generaci bezdrátových sluchátek AirPods Pro. Jedná se o úplně první kusy, které byly dostupné skrze Apple v ČR. V poslední době se mi stávalo, že jedno či druhé sluchátko nebylo plně nabité, ač sluchátka byly v nabíjecím pouzdře celou noc či několik dní. Taky mám občas problém s párováním na jiné Apple zařízení, ač jsem přihlášen všude pod stejným Apple ID. Rozhodl jsem se zkusit restart. Jak na to?

Restart jakýchkoliv zařízení je vždy volbou číslo jedna pro řešení mnoha problémů. Sem tam to musím udělat u iPhonu, iPadu nebo i Mac je fajn občas vypnout. Stejné je to i se sluchátky. Pokud máte problémy s párováním či baterií, je fajn restart minimálně vyzkoušet, než přistoupíte k reklamaci (pokud máte ještě záruku) či nákupu sluchátek nových.

AirPods

Jak na to?

Restart AirPods (Pro) je velmi jednoduchý. Sluchátka vložte do nabíjecí krabičky a po celou dobu je mějte uvnitř. Následně počkejte 30 sekund a poté krabičku otevřete. Běžte na vašem iPhonu (iPadu) do Nastavení – Bluetooth – AirPods – klikněte na „i“ a úplně dole vybere ignorovat.

Současně s tím zmáčkněte prstem na zadní straně nabíjecí krabičky tlačítko a držte 15 sekund dokud se neobjeví bílé LED světlo na krabičce a na displeji iPhonu párovací proces AirPods. Připojte a máte hotovo.

AirPods

Můj problém to vyřešilo, tedy zatím. Vždy je potřeba počítat s tím, že AirPods jsou spotřební zařízení a baterie nevydrží napořád. Očekávám, že je stejně budu muset velmi brzy vyměnit. Snad do té doby přijde Apple s novou generací.

Čas od času také nezapomeňte sluchátka vyčistit, především pak konektory na spodní části nabíjecí krabičky. Postačí k tomu vatová „štětička“ a párkrát fouknout.

Přijďte na naše kurzy

Chcete se efektivně naučit ovládat vaše Apple zařízení? Potřebujete s něčím poradit nebo jen vyladit své pracovní workflow. Přijďte na některý z našich kurzů, a to i v online podobě. Stačí si jen vybrat z nabídky.